Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr
Kabeláč, Michal ; Skalník, Jaromír (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru pro pořádání letních fotbalových kempů pro děti ve věku od 6 do 12 let. Práce popisuje teoretická východiska potřebná k vypracování podnikatelského záměru. Praktická část se dále zabývá analýzou trhu, marketingovým průzkumem a návrhem podnikatelského plánu.
Léčebna se speleoterapií Ostrov u Macochy
Okleštěk, Michal ; Štěpán, Marek (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce bylo vytvořit architektonickou studii léčebny se speleoterapií v Ostrově u Macochy. Cílem sanatoria je poskytovat odbornou péči dětem, které trpí chorobami dýchacího traktu, hlavně alergickými, ale i opakovanými infekcemi, zvláště pokud jsou spojeny s poruchou imunity. Samotný provoz je určen primárně dětem předškolního věku a dětem na prvním stupni základní školy. Cílem bylo požadované provozy rozdělit do dvou hlavních částí a zabezpečit nekonfliktní a přirozený provoz – dvě navzájem propojené budovy. Tyto budovy poté co nejšetrněji zasadit do krajiny Moravského krasu a přispět k rozvoji dané oblasti.
Hra pro výuku úplných základů programování
Rončka, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je vytvoření hry pro výuku úplných základů programování . První část této práce se zabývá studiem a analýzou současných her pro výuku programovaní a soudobých principů užívaných ve výukových hrách . Na toto navazuje návrh a implementace rozhraní pro vizuální programování v Unity3d a následná integrace tohoto rozhraní do jednoduché hry , která bude splňovat principy sepsané v první části této práce . Výsledek práce je poté vyhodnocen jak z hlediska technického tak uživatelského , s cílem zjistit efektivitu rozhraní pro vizuální programování a hry samotné jako nástroje pro představení programování .
Mimoškolní pohybové aktivity dětí ve věku 12-14 let
Hynek, Josef ; Bunc, Václav (vedoucí práce) ; Strejcová, Barbora (oponent)
Název práce: Mimoškolní pohybové aktivity dětí ve věku 12-14 let Cíl práce: Cílem této práce je identifikovat způsob trávení, množství volného času u prepubescentů a jaký mají děti pohybový režim. Jaké druhy pohybových aktivit provozují a kdo je ke sportu přivedl. Dále jaký mají vztah ke školní TV a zda jsou jejich rodiče pohybově aktivní. Metoda: Data jsme sebrali pomocí anketního šetření. Výzkumu se zúčastnilo 103 dětí ve věku 12-14 let. 27 dětí bylo z Perštejna (16 chlapců a 11 dívek) a 76 dětí z Klášterce nad Ohří (38 chlapců a 38 dívek). Výsledky: Potvrdilo se, že hlavním impulsem k tomu aby děti byli pohybově aktivní, jsou rodinní příslušníci. Dále se nám potvrdilo, že počet sportujících chlapců je vyšší než počet dívek v tomto věkovém rozmezí.
Design přenosného autorefraktometru
Kazlouskaya, Anastasiya ; Sládek, Josef (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je design přenosného autorefraktometru určeného k preventivnímu screeningu tupozrakosti a refrakčních vad u malých dětí. Cílem je vytvořit dobře vyvážený přenosný autorefraktometr s pohodlnou a správně umístěnou rukojeťi, který bude mít moderní, příjemný a hravý design. Práce vychází ze současného stavu poznání a byla tvořena s ohledem na ergonomické a technické požadavky.
Dramaticko výchovné lekce projektované s dětmi prvního stupně základní školy
Divoká, Michaela ; Ferklová, Alžběta (vedoucí práce) ; Hanyš Holemá, Irena (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám přínosem dramatické výchovy pro žáky prvního stupně základní školy. V úvodu uvažuji nad teoretickými východisky dramatické výchovy, projektové výuky, jejich využití a vlivu na osobnost dítěte. Důležitou kapitolu teoretické části tvoří vývojová specifika prvostupňových dětí. Součástí diplomové práce je návrh dramaticko- výchovných lekcí pro všechny ročníky prvního stupně základní školy. Těžištěm práce je zpracování dramaticko-výchovných lekcí v rámci jednoho tématu (o patronce voršilského školství, svaté Voršile). Jednotlivé lekce jsou navrženy tak, aby každá odpovídala vývojovému stupni žáků konkrétního ročníku. Praktická část obsahuje akční výzkum a vyhodnocení dotazníku, který prověří hloubku znalostí žáků před a po projektu v rámci daného tématu. Dále zahrnuje dotazník pro zpětnou vazbu od učitelů jednotlivých tříd a odpovědi na výzkumné otázky. Realizace navrženého projektu je doplněna popisem, vlastní reflexí a porovnáním práce v jednotlivých ročnících. Druhá část diplomové práce zahrnuje také porovnání použitých metod dramatické výchovy z hlediska funkčnosti, vzhledem k věku a vývojovým specifikům žáků jednotlivých ročníků. V závěru se zamýšlím nad vlivem dramatické výchovy na osobnost žáků prvního stupně základní školy. Smyslem této práce je vytvořit...
Atletické dovednosti nejmladšího žactva
Štvánová, Anna ; Vindušková, Jitka (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název: Atletické dovednosti nejmladšího žactva Cíle: Popsat úroveň dovedností ve vybraných cvičení dětí navštěvujících atletickou přípravku, a srovnat tuto úroveň u dětí ve věku 5-6 let a 8-9 let. Zjistit, jestli děti navštěvující i jiné sportovní kroužky budou dosahovat vyšší úrovně dovedností. Metody: Ve své práci jsem použila metodu pozorování, metodu analýzy, metodu komparace a metodu rozhovoru. Výsledky: Předpoklad, že starší děti budou dosahovat lepších výsledků než mladší děti, se jednoznačně nepotvrdil. Celkově častěji dosáhli lepších výsledků, ale v některých cvičeních byly mladší děti na velmi podobné úrovni. Předpoklad, že děti navštěvující více pohybových kroužků budou dosahovat vyšší úrovně dovedností, se nepotvrdil. Klíčová slova: úroveň dovedností, atletická přípravka, děti, kinogram
Zprávičky - zpravodajství na dětském kanálu České televize ČT: D
Králová, Hana ; Wolák, Radim (vedoucí práce) ; Šírová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zabývá pořadem pro děti Zprávičky a zpravodajstvím pro děti na veřejnoprávním kanálu ČT:D, který vysílá od srpna 2013. V rámci jednotlivých kapitol jsou představeny veřejnoprávní televize v Evropě a jejich dětské zpravodajství. Důraz je kladen především na britské kanály CBBC a CBeebies a německý program KiKA. Pořad Zprávičky je zasazen do evropského kontextu dětského zpravodajství. Součástí práce jsou dva výzkumy, kvantitativní obsahová analýza Zpráviček v rozmezí dvou měsíců - říjen až listopad 2013, a kvalitativní výzkum provedený formou hloubkových rozhovorů s deseti respondenty, zastupujícími cílovou skupinu diváků kanálu ČT:D. Kvantitativní obsahová analýza je zaměřena na zjištění témat v dětském zpravodajství, kolik času je jakým tématům věnováno, a zda jsou zprávy zaměřeny opravdu na své diváky, tedy děti. Kvalitativní analýza prostřednictvím hloubkových rozhovorů s respondenty zkoumala názory dětí na pořad Zprávičky, zda pořad sledují, na témata, která děti zajímají, jak sledování zpravodajství ovlivňuje běžný život. Klíčová slova Zprávičky, Déčko, ČT:D, zpravodajství, veřejnoprávní, televize, dětské, Česká televize, CBBC, KiKA, evropské
Podnikatelský záměr
Kabeláč, Michal ; Skalník, Jaromír (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru pro pořádání letních fotbalových kempů pro děti ve věku od 6 do 12 let. Práce popisuje teoretická východiska potřebná k vypracování podnikatelského záměru. Praktická část se dále zabývá analýzou trhu, marketingovým průzkumem a návrhem podnikatelského plánu.
Vliv materiální podpory a socioekonomických podmínek rodin na výběr sportu
Veselý, Štěpán ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vliv materiální podpory a socioekonomických podmínek rodin na výběr sportu Cíle: Zjistit, zda materiální podpora v podobě zapůjčení hokejové výstroje umožňuje překonat bariéru finanční náročnosti při výběru ledního hokeje jako sportu pro děti. Využití materiální podpory může souviset s velikostí socioekonomického statusu. Proto bude zjišťována závislost využití materiální podpory na velikosti socioekonomického statusu. Výsledky práce mohou sloužit pro lepší plánování projektů zaměřených na podporu a rozšíření členské základny ledního hokeje či ostatních sportů. Metody: V této práci budou použity metody analýzy sekundárních dat. Dále budou pomocí kvantitativní metody dotazování sbírána data primární. Výsledky: Neposkytnutí materiální podpory není významnou bariérou při výběru ledního hokeje jako sportu pro děti. Možnost materiální podpory spíše rodičům umožňuje opatřit jednoduše a rychle hokejovou výstroj na jednom místě. Díky tomu si jejich děti mohou poprvé vyzkoušet lední hokej. Rodiče nehledají v možnosti bezplatného zapůjčení výstroje primárně snížení nákladů na pořízení výstroje. Socioekonomický status rodin jejichž děti hrají lední hokej je spíše nadprůměrný oproti zbytku českých domácností. Mezi velikostí socioekonomického statusu a využitím materiální podpory neexistuje významná...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.